Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2020

ΚΙΛΚΙΣ: ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ! Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ!

 Μετά από μία περίοδο μαζικών καταλήψεων στα σχολεία του Κιλκίς οι καταλήψεις άνοιξαν, όπως και σε πολλά σχολεία της χώρας. Καθοριστικός παράγοντας που επέδρασσε στις καταλήψεις ήταν η υπουργική απόφαση στις 30/9. Απόφαση που σκοπό είχε την καταστολή των μαθητικών κινητοποιήσεων, αφού καθιστά υποχρεωτική την τηλε- εκπαίδευση για μαθητές και εκπαιδευτικούς, τιμωρεί τους «καταληψίες» με απουσία και μετατρέπει τους καθηγητές σε «καταδότες», φέρνοντάς τους σε κόντρα με τους μαθητές.


Ένας επιπλέον παράγοντας που επέδρασσε στις καταλήψεις στο Κιλκίς είναι ότι η υφυπουργός παιδείας κ. Ζαχαράκη εξήγγειλε ότι θα λειτουργήσουν ολιγομελή τμήματα στα ΕΠΑΛ του νομού. Τα προβλήματα στα ΕΠΑΛ, στην πραγματικότητα δεν λύθηκαν. Δημιουργήθηκαν ολιγομελή τμήματα
μόνο σε συγκεκριμένες ειδικότητες, χρησιμοποιώντας τις αίθουσες των εργαστηρίων. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι στο ίδιο σχολείο κάποια τμήματα είναι ολιγομελή και κάποια 25άρια. Επίσης από τη στιγμή που δεν έγιναν προσλήψεις καθηγητών, οι μαθητές έχουν πολλά κενά και ουσιαστικά το πρόβλημα παραμένει.

Τα αιτήματα των μαθητών δεν έχουν υλοποιηθεί! Ουσιαστικά κανένα από τα αιτήματα των μαθητών δεν έχουν υλοποιηθεί, και οι ελάχιστες υποσχέσεις του υπουργείου αποδείχθηκαν «κούφιες».

Ταυτόχρονα τα προβλήματα συνεχώς αυξάνονται. Στο 1ο Γυμνάσιο του Κιλκίς ζητάνε από τους μαθητές και τις οικογένειές τους να δώσουν το ποσό των 15 ευρώ, για να αγοραστούν τα αντισηπτικά, καθώς ο δήμος αρνείται να καλύψει τα έξοδα. Οι μαθητές δεν πρέπει να βάλουμε λεφτά από τη τσέπη μας, το υπουργείο οφείλει να αναλάβει την ευθύνη για να καλυφθούν οι ανάγκες μας σε μέτρα προστασίας. Επίσης ας μη ξεχνάμε τα προβλήματα που προϋπήρχαν, όπως το γεγονός ότι το 2ο ΕΠΑΛ δεν έχει κτίριο εδώ και κάποια χρόνια και κάνει μαθήματα στα γραφεία του ΟΑΕΔ.

Ο αγώνας μας πρέπει να συνεχιστεί! Πέρα από τα άμεσα αιτήματα, ολιγομελή τμήματα, δωρεάν μέσα προστασίας, προσλήψεις καθηγητών για να καλυφθούν τα κενά, έχουμε και άλλους λόγους να γίνει κατάληψη:

  1. Τράπεζα θεμάτων. Θα υλοποιηθεί εν μέσω πανδημίας, ένα μέτρο που όταν εφαρμόστηκε πριν κάποια χρόνια περίπου το ½ των μαθητών έμεινε μετεξεταστέο. Είναι ένα μέτρο που βάζει τους μαθητές στη λογική των πανελλαδικών εξετάσεων από την πρώτη τάξη του Λυκείου. Αποτελεί φραγμό για τους μαθητές που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να καλύψουν τα έξοδα φροντιστηρίων, γιατί με την εφαρμογή της θα δυσκολέψουν αρκετά τα θέματα των εξετάσεων.



  1. Αυξάνεται ο μέσος όρος για την προαγωγή στην επόμενη τάξη, αυξάνονται και τα εξεταζόμενα μαθήματα σε Γυμνάσιο και Λύκειο.


  1. Θέσπιση εθνικού απολυτηρίου. Για να καταφέρουμε να μπούμε στη σχολή που θέλουμε θα πρέπει να κυνηγάμε βαθμούς από την πρώτη τάξη του Λυκείου.



  1. Βάση του 10. Το υπουργείο θέλει να ψηφίσει τη βάση του 10 μέσα στη χρονιά και ενώ βρισκόμαστε σε πανδημία, έχοντας ως σκοπό να μειωθούν οι εισακτέοι στα ΑΕΙ. Κατηγορούν τους μαθητές ότι γράφουν «χαμηλά» στις πανελλαδικές εξετάσεις, ενώ η πραγματικότητα είναι ότι βάζουν πολύ δύσκολα θέματα. Οι ίδιοι που βάζουν δύσκολα θέματα θέλουν να εφαρμόσουν τη βάση του 10 για να αποκλείσουν τους μαθητές από την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Με τη βάση του 10 ορθώνουν έναν ακόμα ταξικό φραγμό στους μαθητές.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου