Τα σχολεία άρχισαν, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν ελλείψεις και ότι
όλα έχουν τις κατάλληλες παροχές, ώστε
να πορευτούν ομαλά καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Τρανταχτό παράδειγμα είναι
η κατάσταση και στα σχολεία στην Καλαμάτα, όπου οι μαθητές προχώρησαν σε
καταλήψεις. Και εκεί οι μαθητές όχι μόνο δεν έχουνε βιβλία αλλά υπάρχουν και
τεράστιες ελλείψεις σε καθηγητές τόσο ειδικοτήτων,
όσο και βασικών μαθημάτων. Οι μαθητές αναγκάζονται να χρησιμοποιούν το internet και
φωτοτυπίες από μαθητές παλαιότερων ετών για να μπορέσουν ν’ ανταπεξέλθουν. Πράγμα απαράδεκτο για πράγματα που θα έπρεπε
να θεωρούνται δεδομένα.
Ταυτόχρονα, το Υπουργείο Παιδείας, μέσω της Περιφερειακής Δ/νσης Εκπαίδευσης
Πελοποννήσου μας ενημερώνει πως υποτίθεται « λαμβάνει υπόψη του τα αιτήματα των
μαθητών και δέχεται να τα συζητήσει μαζί τους και με τους υπόλοιπους συντελεστές
της εκπαίδευτικής διαδικασίας». Φυσικά απαραίτητη προυπόθεση για το «διάλογο»
τους είναι να ανοίξουν τα σχολεία.
Ανοιχτά σχολεία όμως χωρίς καθηγητές και χωρίς βιβλία, δεν είναι ανοιχτά!!!
Μέσα από αυτή του τη δήλωση, το Υπουργείο δείχνει ότι δεν επιδιώκει την
επίλυση των προβλημάτων, αλλά την
αποτροπή των μαθητών από τη συμμετοχή σε οποιαδήποτε μορφή συλλογικής διαδικασίας
που θα μπορούσε να προωθήσει την πολιτική τους άποψη. Δεν είναι τυχαίο ότι
διώκονται ποινικά ανήλικοι μαθητές που συμμετείχαν σε κατάληψη στη Θεσσαλονίκη
το 2011. Βασική στόχευση του συστήματος είναι ο αποκλεισμός αυτών των παιδιών
απ’ την πρόσβασή τους σε ανώτερες βαθμίδες εκπαίδευσης, στα πλαίσια και της δημιουργίας
φτηνών εργατικών χεριών.
Καμιά ανοχή στο χτύπημα των
δημοκρατικών μας δικαιωμάτων, να έχουμε ενεργή συμμετοχή στα 15μελή και στα
μαθητικά μας όργανα, για τη διεκδίκηση του δικαιώματος μας στην εκπαίδευση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου