Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020

Τα αιτήματα μας παραμένουν αδικαίωτα! Αρνούμαστε την τηλε-εξόντωση- Επιμένουμε στον αγώνα!

 Οι αγώνες που δώσαμε όλο το προηγούμενο διάστημα, μέσα από καταλήψεις των σχολείων μας και

διαδηλώσεις, δεν έχουν ακόμα δικαιωθεί. Τα αιτήματα μας δεν έχουν ικανοποιηθεί, παρότι είναι δίκαια και άμεσα αναγκαία. Ζητάμε περισσότερα μέτρα υγειονομικής προστάσίας στα σχολεία. Αντ’ αυτού η κυβέρνηση έχει απαντήσει με τη χειρότερη τρομοκρατία απέναντι σε αγωνιζόμενους μαθητές. Εξάλλου, το μόνο που μπορεί να τάξει στο λαό η κυβέρνηση είναι καταστολή και χτύπημα των δικαιωμάτων του. Κανένα ουσιαστικό μέτρο για την υγεία μας δεν έχει ληφθεί και ρίχνουν αισχρά την ευθύνη στη νεολαία για να συγκαλυφθεί η κρατική ευθύνη. Μας κλείνουν σπίτια μας, μας τρομοκρατουν και καταστέλλουν τις ζωές μας!

Αφήνουν τη νεολαία απροστάτευτη μπροστα στην πανδημία, και ύστερα τη συκοφαντούν και τη στοχοποιούν!

Η υγειονομική κατάσταση στα σχολεία χειροτερεύσε τραγικά. Τα κρουσματα πολλαπλασιάζονταν και ορισμένοι μαθητές και καθηγητές έμπαιναν σε καραντίνα. Μαζικά τεστ δεν γίνονταν σε καμία περίπτωση και η υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών δεν μπορούσε να διασφαλιστεί. Τα στατιστικά έδειξαν αύξηση των κρουσμάτων στα σχολεία, και για άλλη μια φορά το κράτος την απέδωσε “στην κοινωνικότητα των νέων”! Εμείς αγωνιζόμασταν για καλύτερες υγειονομικές συνθήκες στα σχολεία και η κυβέρνηση όχι απλά μας γυρνούσε την πλάτη αλλά μας συκοφαντούσε και απαντούσε με χημικά και δακρυγόνα!

Όχι στην τηλε-εξόντωση που μας επιβάλλουν!

Η καραντίνα που μας επέβαλλαν χειροτέρευσε ακόμα περισσότερο τα πράγματα. Μας ζητούν να είμαστε υποχρεωτικά καθημερινά τουλαχιστον 10 ώρες μπροστά από έναν υπολογιστή (μαζι με τα φροντιστήρια, ξένες γλώσσες κλπ), με πλήρες πρόγραμμα, με απουσίες και με κανονικό προχώρημα της ύλης! Στο τέλος της χρονιάς, όπως έχουν ανακοινώσει, θα εξεταστούμε σε όλη αυτή την ύλη με τράπεζα θεμάτων, δηλαδή σε προαγωγικές εξετάσεις με δυσκολία και με χαρακτήρα πανελλαδικών εξετάσεων! Πρόκειται για μια πραγματική εξόντωση!


Πολλοί από εμάς όμως δε διαθέτουμε καν τα μέσα τηλε-εκπαίδευσης! Ζούμε σε σπίτια χωρίς καν
θέρμανση, με τους γονείς μας να έχουν βρεθεί χωρίς δουλειά μέσα στις συνθήκες της καραντίνας και της ανεργίας. Πως μας ζητούν λοιπόν σε όλους όσους ζούμε κάτω από αυτές τις συνθήκες φτώχιας να κάνουμε τηλε-μαθήματα; Μας ζητούν να μπούμε σε έναν αγώνα δρόμου τόσο άνισο! Η δια ζώσης διδασκαλία δεν μπορεί να αντικατασταθεί από την τηλε-εκπαίδευση. Είναι άδικο για όλα τα παιδιά που χρειάζονται την άμεση βοήθεια με την φυσική παρουσία του καθηγητή, και φυσικά δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να έχουν εξτρα εξωσχολική βοήθεια στα μαθήματα!

Η τηλε-εκπαίδευση είναι ταξική, είναι η εκπαίδευση των ανισοτήτων! Πετά απέξω τους μαθητές από φτωχιές λαϊκές οικογένειες. Εξάλλου το σύστημα έχει δείξει με κάθε τρόπο πως εχθρεύεται βαθιά αυτά τα παιδιά του λαού και της εργατικής τάξης. Για αυτό και επιβάλλει σκληρούς ταξικούς φραγμούς στην εκπαίδευση. Για να έχουμε μια θέση σκληρής εκμετάλλευσης στα μαύρα σχέδια του συστήματος.

Τα αιτήματα μας παραμένουν αδικαίωτα! Δεν παραιτούμαστε!

Πρέπει με κάθε τρόπο να συνεχίζουμε να διεκδικούμε τα αιτήματα μας, ακόμα και σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες! Και ας μας έχουν κλεισμένους σπίτια μας, απρόσωπα πίσω από έναν υπολογιστή! Μας θέλουν τρομαγμένους και αποξενωμένους. Γιατί δε θέλουν να οργανωνόμαστε, να συζητάμε, να παλεύουμε συλλογικά! Γιατί αυτός ο δρόμος είναι ο μόνος δρόμος να νικήσουμε! Πρέπει να δείξουμε πως οι μαθητές δε φιμωνόμαστε, δε σκύβουμε το κεφάλι, συνεχίζουμε με κάθε τρόπο τον αγώνα! Τίποτα δεν έχει τελειώσει! Έχουμε το δίκιο με το μέρος μας και πρέπει να συνεχίσουμε τον αγώνα ως τη νίκη!

Διεκδικούμε:

  • Μέτρα υγειονομικής προστασίας σε όλα τα σχολεία (ολιγάριθμα τμήματα, προσλήψεις καθηγητών και προσωπικού καθαρισμού)

  • Δωρεάν Τεστ Covid για όλους

  • Οχι στην τηλε-εκπαίδευση! Αρνούμαστε συνολικά αυτή την τηλε-εξόντωση!

  • Κανένα προχώρημα της ύλης στα τηλε-μαθήματα!

  • Να μην καταχωρούνται οι απουσίες των μαθητών στα τηλε-μαθήματα

  • Να μην πραγματοποιηθούν διαγωνίσματα τετραμήνων σε αυτές τις συνθήκες

  • Άμεση και δραστική μείωση της ύλης-Κατάργηση της τράπεζας θεμάτων

  • Ανατροπή του Νόμου Κεραμέως

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου