Στην απεργία της 6 Απρίλη να διαδηλώσουμε μαχητικά μαζί με τους γονείς μας και τους εκπαιδευτικούς μας! Να βροντοφωνάξουμε ενάντια στον πόλεμο, στη βαρβαρότητα, στην φτώχεια και στο τσάκισμα των δικαιωμάτων μας!
->Σηκώνουμε τις γροθιές μας απέναντι στους άδικους πολέμους τους! Ο πόλεμος στην Ουκρανία είναι άδικος και γίνεται υπό το φόντο των ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών ΗΠΑ- Ρωσίας. Οι ιμπεριαλιστές ξαναμοιράζουν τον κόσμο και η κυβέρνηση δίνει γη και ύδωρ στους ιμπεριαλιστές για τους πολεμικούς σχεδιασμούς τους. Εμπλέκουν τη χώρα μας σε αυτό τον άδικο πόλεμο. Ο λαός και η νεολαία δε διαλέγουν στρατόπεδο στον άδικο πόλεμο, αλλά διαλέγουν την ειρήνη. Και την ειρήνη θα την πετύχουμε μόνο με ένα πραγματικά αντιπολεμικό-αντιιμπεριαλιστικό κίνημα, με την πάλη μας απέναντι στον ιμπεριαλισμό και στα ντόπια αφεντικά της χώρας.
->Αυξάνονται οι τιμές σε καύσιμα και είδη πρώτης ανάγκης, φτωχοποιούν τοις οικογένειες μας και καταληστεύουν το λαό. Οι γονείς μας έχουν ζοριστεί οικονομικά και οι μαθητές βιώνουμε τα βιοποριστικά προβλήματα που έχουν να αντιμετωπίσουν οι οικογένειες μας άμεσα. Πολλοί γονείς έχασαν τις δουλειές τους μέσα στην καραντίνα, ενώ οι υπόλοιποι είδαν τους μισθούς τους να συρρικνώνονται. Οι μισθοί των γονιών μας δεν φτάνουν για να καλύψουν τις απαιτήσεις της ακρίβειας και της όλης σκληρής καθημερινότητας που έχουν επιβάλλει. Μας καταδικάζουν στη φτώχεια για να ζει μια χούφτα ανθρώπων πλουσιοπάροχα!
->Οι μαθητές διαδηλώνουμε στην απεργία της 6η Απρίλη γιατί δε δεχόμαστε να είμαστε εμείς η γενιά εργαζόμενων- σκλάβων που μας προορίζει το σύστημα. Η κυβέρνηση έχει επιβάλλει ένα εργασιακό τοπίο Μεσαίωνα με όλους τους ψηφισμένους νόμους της. Ξεριζώνει μία προς μία όλες τις κατακτήσεις του εργατικού κινήματος. Καταδικάζει τον εργαζόμενο λαό στην απληρωσιά, στην επισφάλεια, στην πείνα. Επίσης με την εφαρμογή του αντισυνδικαλιστικού, αντιαπεργιακού νόμου 4808 δεν του δίνει περιθώρια αντίστασης και διεκδίκησης των δικαιωμάτων του. Η απεργία και η διαδήλωση μπαίνει στο στόχαστρο της κυβέρνησης.
Εμείς θα αποτελέσουμε τους αυριανούς εργαζόμενους που θα μπούμε σε αυτό το εργασιακό περιβάλλον της εκμετάλλευσης. Θα περιπλανιόμαστε από την απλήρωτη ερργασία, στη μαθητεία, στις πρακτικές, στην ανεργία και στη μαύρη εργασία χωρίς δικαιώματα. Θέλουν τη νεολαία να μάθει να σκύβει το κεφάλι της από μικρή ηλικία, για να σκύψει το κεφάλι της αύριο και στην αυθαιρεσία της εργοδοσίας.
->Μας στερούν το δικαίωμα στις σπουδές, επιβάλλουν βάρβαρους ταξικούς φραγμούς στην εκπαίδευση, μαθητικός ξεσηκωμός τώρα! Επιβάλλουν τους πιο σκληρούς ταξικούς φραγμούς που αποκλείουν μαθητές, την τράπεζα θεμάτων στις προαγωγικές εξετάσεις και την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ) στις Πανελλήνιες εξετάσεις. Η τράπεζα θεμάτων το 2014 είχε αφήσει τους μισούς μαθητές μετεξεταστέους πανελλαδικά, ενώ η εφαρμογή της ΕΒΕ πέρυσι πέταξε χιλιάδες μαθητές εκτός Πανεπιστημίων. Πως θα καλεστούμε να πάμε σε τέτοια εξεταστικά σφαγεία σε τόσο μάλιστα ογκώδη ύλη, μετά από δυο χρόνια κενών και τηλε-εκπαίδευσης, όταν οι οικογένειες μας αυτή τη στιγμή υποφέρουν από την φτώχεια, τα κρούσματα αυξάνονται σε μαθητές και καθηγητές και τίποτα δεν κυλά κανονικά στα σχολεία;
Οι μαθητές λοιπόν για όλους αυτούς τους λόγους διαδηλώνουμε την 6η Απρίλη, στο πλευρό των εκπαιδευτικών μας και των εργαζόμενων γονιών μας! Να πάρουμε αποφάσεις αγώνα στα σχολεία μας και να κατέβουμε στο δρόμο. Να προχωρήσουμε σε μαθητικές συνελεύσεις σε όλα τα σχολεία, να κάνουμε καταλήψεις, να διαδηλώσουμε μαχητικά στο δρόμο.
Διεκδικούμε:
- Κάτω ο άδικος πόλεμος – Εξω ΗΠΑ/ΝΑΤΟ/ΕΕ/Ρωσία από την Ουκρανία.
- Καμία εμπλοκή της χώρας – ΈΞΩ ΗΠΑ-ΝΑΤΟ - ΕΞΩ οι βάσεις από τη χώρα .
- Στο πλευρο των εργαζομένων και των εκπαιδευτικών μας για: -Αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις που να καλύπτουν το κόστος ζωής. -Κατάργηση του Ν.4808. -Μόνιμες και μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία.
- Όχι στην παιδική απλήρωτη εργασία- Κατάργηση της μαθητείας
- Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων και της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής. Ανατροπή των νόμων Κεραμέως
- Δραστική Μείωση της ύλης και αύξηση των εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου