Συμμαθητή- Συμμαθήτρια,
Και οι φετινές Πανελλήνιες εξετάσεις αποδείχτηκαν ένα ακόμα εξεταστικό σφαγείο, που ψαλιδίζει τα όνειρα πολλών από εμάς και μας στερεί τη δυνατότητα να σπουδάσουμε. Τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων για άλλη μια χρονιά ήταν εξαιρετικής δυσκολίας σε πολλά μαθήματα, σε αντίθεση με πολλές φωνές που έλεγαν "πως θα είναι πιο εύκολα λόγω πανδημίας". Σε πολλά μαθήματα δε μας έφτανε καν ο χρόνος να τα ολοκληρώσουμε! Ακόμα και σε συνθήκες πανδημίας, που πολλοι γονείς έχουν βρεθεί χωρίς δουλειά όλο αυτό το διάστημα, θέλουν να μας εξοντώσουν!
Φέτος δώσαμε Πανελλήνιες με τους χειρότερους όρους. Ήμασταν μέσα στην αβεβαιότητα για μεγάλο χρονικό διάστημα, και τα ηλεκτρονικά μαθήματα που κάναμε τον καιρό της καραντίνας σίγουρα δε θα μπορούσαν να μας προετοιμάσουν για αυτές τις εξετάσεις. Σε καμία περίπτωση τα ηλεκτρονικά μαθήματα δεν μπορούν να αντικαταστήσουν το μάθημα με τη φυσική παρουσία μαθητών και εκπαιδευτικών.
Το Υπουργείο πρόβαλλε πολύ το γεγονός ότι μείωσε την ύλη στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Η μείωση της ύλης βέβαια δεν ηταν αρκετή, αφού και πάλι μαθητές και εκπαιδευτικοί έκαναν αγώνα δρόμου να την βγάλουν. Για να ανταποκριθεί λοιπόν ένα μαθητής και στις φετινές Πανελλήνιες εξετάσεις θα έπρεπε οι γονείς του να σπαταλούν υπέρογκα ποσά στα φροντιστήρια. Οι φετινές Πανελλήνιες και ο τρόπος προετοιμασίας των μαθητών για αυτές αυτομάτως απέκλειαν όσα παιδιά δεν είχαν τη δυνατότητα να προετοιμαστούν μέσα από φροντιστήρια. Αλλά και πάλι με τη δυσκολία των θεμάτων αποδείχτηκε πως ούτε τα φροντιστήρια ήταν αρκετά.
Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να επιβάλλει τους πιο σκληρούς ταξικούς φραγμούς στην εκπαίδευση, ακόμα και σε αυτές τις σκληρές συνθήκες που η υγεία μας απειλείται. Στόχος τους είναι να τα καταφέρνουν όλο και λιγότεροι να παίρνουν απολυτήριο και να μπορούν να σπουδάσουν. Στην κατεύθυνση αυτή είναι και το νέο πολυνομοσχέδιο που ψηφίστηκε πρόσφατα στη Βουλή και μέσα σε αυτές τις άσχημες συνθήκες για το λαό και τα παιδιά του. Είναι αποφασισμένοι με πολλαπλούς ταξικούς και εξεταστικούς φραγμούς (τράπεζα θεμάτων, αυξηση εξεταζόμενων μαθημάτων σε Γυμνάσιο και Λυκείο, “κοντρα μάθημα” στις απολυτήριες εξετάσεις κλπ) να αποκλείσουν πολλούς από εμάς από την εκπαίδευση, ιδιαίτερα όσους προερχόμαστε από φτωχές και εργατικές οικογένειες. Για αυτό και κάθε χρόνο πετσοκόβουν τον αριθμό των εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Όσο λοιπόν και να έντυσαν αυτό τον ισχυρό ταξικό φραγμο-κόφτη των Πανελληνίων εξετάσεων με το μέτρο της μείωσης της ύλης, η δυσκολία των θεμάτων και ο πετσοκομμένος αριθμός εισακτέων στέρησε και φέτος από πολλούς από εμάς το δικαίωμα μας να σπουδάσουμε!
Δεν πρέπει να μείνουμε με σταυρωμένα χέρια, αλλά να ξεσηκωθούμε! Να αντισταθούμε σε αυτό το σχολείο εξεταστικό κάτεργο! Μας ανακοινώνουν πως έπειτα από το νομοσχέδιο έχουν ως στόχο να φέρουν νέους ταξικούς φταγμούς για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση! Μας κόβουν τα φτερά και μας στερούν το δικαίωμα μας να σπουδάσουμε! Να χτίσουμε ανυποχώρητο μαθητικό κίνημα και να διεκδικήσουμε:
Και οι φετινές Πανελλήνιες εξετάσεις αποδείχτηκαν ένα ακόμα εξεταστικό σφαγείο, που ψαλιδίζει τα όνειρα πολλών από εμάς και μας στερεί τη δυνατότητα να σπουδάσουμε. Τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων για άλλη μια χρονιά ήταν εξαιρετικής δυσκολίας σε πολλά μαθήματα, σε αντίθεση με πολλές φωνές που έλεγαν "πως θα είναι πιο εύκολα λόγω πανδημίας". Σε πολλά μαθήματα δε μας έφτανε καν ο χρόνος να τα ολοκληρώσουμε! Ακόμα και σε συνθήκες πανδημίας, που πολλοι γονείς έχουν βρεθεί χωρίς δουλειά όλο αυτό το διάστημα, θέλουν να μας εξοντώσουν!
Φέτος δώσαμε Πανελλήνιες με τους χειρότερους όρους. Ήμασταν μέσα στην αβεβαιότητα για μεγάλο χρονικό διάστημα, και τα ηλεκτρονικά μαθήματα που κάναμε τον καιρό της καραντίνας σίγουρα δε θα μπορούσαν να μας προετοιμάσουν για αυτές τις εξετάσεις. Σε καμία περίπτωση τα ηλεκτρονικά μαθήματα δεν μπορούν να αντικαταστήσουν το μάθημα με τη φυσική παρουσία μαθητών και εκπαιδευτικών.
Το Υπουργείο πρόβαλλε πολύ το γεγονός ότι μείωσε την ύλη στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Η μείωση της ύλης βέβαια δεν ηταν αρκετή, αφού και πάλι μαθητές και εκπαιδευτικοί έκαναν αγώνα δρόμου να την βγάλουν. Για να ανταποκριθεί λοιπόν ένα μαθητής και στις φετινές Πανελλήνιες εξετάσεις θα έπρεπε οι γονείς του να σπαταλούν υπέρογκα ποσά στα φροντιστήρια. Οι φετινές Πανελλήνιες και ο τρόπος προετοιμασίας των μαθητών για αυτές αυτομάτως απέκλειαν όσα παιδιά δεν είχαν τη δυνατότητα να προετοιμαστούν μέσα από φροντιστήρια. Αλλά και πάλι με τη δυσκολία των θεμάτων αποδείχτηκε πως ούτε τα φροντιστήρια ήταν αρκετά.
Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να επιβάλλει τους πιο σκληρούς ταξικούς φραγμούς στην εκπαίδευση, ακόμα και σε αυτές τις σκληρές συνθήκες που η υγεία μας απειλείται. Στόχος τους είναι να τα καταφέρνουν όλο και λιγότεροι να παίρνουν απολυτήριο και να μπορούν να σπουδάσουν. Στην κατεύθυνση αυτή είναι και το νέο πολυνομοσχέδιο που ψηφίστηκε πρόσφατα στη Βουλή και μέσα σε αυτές τις άσχημες συνθήκες για το λαό και τα παιδιά του. Είναι αποφασισμένοι με πολλαπλούς ταξικούς και εξεταστικούς φραγμούς (τράπεζα θεμάτων, αυξηση εξεταζόμενων μαθημάτων σε Γυμνάσιο και Λυκείο, “κοντρα μάθημα” στις απολυτήριες εξετάσεις κλπ) να αποκλείσουν πολλούς από εμάς από την εκπαίδευση, ιδιαίτερα όσους προερχόμαστε από φτωχές και εργατικές οικογένειες. Για αυτό και κάθε χρόνο πετσοκόβουν τον αριθμό των εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Όσο λοιπόν και να έντυσαν αυτό τον ισχυρό ταξικό φραγμο-κόφτη των Πανελληνίων εξετάσεων με το μέτρο της μείωσης της ύλης, η δυσκολία των θεμάτων και ο πετσοκομμένος αριθμός εισακτέων στέρησε και φέτος από πολλούς από εμάς το δικαίωμα μας να σπουδάσουμε!
Δεν πρέπει να μείνουμε με σταυρωμένα χέρια, αλλά να ξεσηκωθούμε! Να αντισταθούμε σε αυτό το σχολείο εξεταστικό κάτεργο! Μας ανακοινώνουν πως έπειτα από το νομοσχέδιο έχουν ως στόχο να φέρουν νέους ταξικούς φταγμούς για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση! Μας κόβουν τα φτερά και μας στερούν το δικαίωμα μας να σπουδάσουμε! Να χτίσουμε ανυποχώρητο μαθητικό κίνημα και να διεκδικήσουμε:
- Συνολική Ανατροπή του νέου Πολυνομοσχεδίου στην εκπαίδευση
- Γεναία αύξηση των εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου