Συμμαθητή-Συμμαθήτρια,
Ζούμε
πρωτόγνωρες καταστάσεις μέσα στο
ξέσπασμα της επιδημίας του κορωνοϊού.
Από τη μια η επιδημία απειλεί εμάς και
την οικογένεια μας. Από την άλλη αυτοί
που τόσο καιρό τσάκιζαν όλα τα δικαιώματα
μας, μας λένε ξαφνικά ότι νοιάζονται
για την υγεία μας! Λένε ψέμματα! Συνεχίζουν
να μας θυσιάζουν για τα κέρδη τους!
Η
γενιά μας είναι αντιμέτωπη με ένα σύστημα
που σαπίζει. Είναι ένα σύστημα που έχει
καταστρέψει τα πάντα και είναι επικίνδυνο
για την υγεία και τις ζωές μας! Οι
ανισότητες, οι αδικίες και η εκμετάλλευση
συνεχίζονται ακόμα και τώρα από αυτούς
που δήθεν τώρα “νοιάστηκαν” για την
υγεία μας.
Είμαστε
άραγε όλοι ίσοι απέναντι στον ιό; Ίδιες
ευκαιρίες έχει ο φτωχός λαός που τον
απομονώνουν στα φτωχόσπιτα του και τον
αφήνουν να πεινάει, οι άστεγοι ή οι
πρόσφυγες που τους στοιβάζουν σε γκέτο,
με αυτούς που έχουν τον πλούτο και
εξουσιάζουν τον πλανήτη και τώρα
απολαμβάνουν κάθε ιατρική φροντίδα;
Μας
βαφτίζουν “ενόχους” για να κρύψουν τη
δική τους ανευθυνότητα και το διαλυμένο
σύστημα υγείας και επιβάλλουν απαγόρευση
της κυκλοφορίας! Θέλουν ακόμα και τώρα
να συνηθίσουμε στην υποταγή και στην
καταστολή!
Πίσω
από την τηλε-εκπαίδευση κρύβεται η
εκπαίδευση των ανισοτήτων και των
ταξικών φραγμών!
Την
ίδια ώρα που η υγεία μας απειλείται, το
Υπουργείο Παιδείας μας ανακοινώνει πως
τα σχολικά μαθήματα θα συνεχιστούν
κανονικά μέσω πλατφόρμας τηλε-εκπαίδευσης.
- Θα έχουν πρόσβαση όλα τα παιδιά σε αυτή την τηλε-εκπαίδευση; Τι θα γίνει με τους μαθητές φτωχών λαϊκών οικογενειών που δεν έχουν ούτε υπολογιστή, μπορεί και ούτε κινητό ή ίντερνετ; Η υπουργός Κεραμέως απαντά πως «η πλειονότητα των οικογενειών με παιδιά έχει πρόσβαση σε σταθερή σύνδεση ίντερνετ, συνήθως χωρίς περιορισμό δεδομένων». Για τους μαθητές λοιπόν αυτούς που βιώνουν τη φτώχεια δεν τους καίγεται καρφί! Για αυτούς έχουν αποφασίσει ήδη πως θα αποκλείονται από την ταξική “εκπαίδευση των λίγων και εκλεκτών” που προσπαθούν εδώ και χρόνια να χτίσουν.
- Μας λένε μάλιστα πως μαθητές χωρίς μέσα τηλε-εκπαίδευσης θα μπορούν να συνδέονται μέσω τηλεφώνου με αστική χρέωση. Βρίσκουν τρόπους ακόμα και τώρα να χτυπήσουν το δικαίωμα μας στην δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση!
Μέσα
από την τηλε-εκπαίδευση το Υπουργείο
βρίσκει ευκαιρία να εφαρμόσει τους πιο
μαύρους στόχους του!
Μ
έσα
από την πλατφόρμα της τηλεκπαίδευσης
φέρνουν από την πίσω πόρτα και το μέτρο
της “αξιολόγησης”! Με την ευκαιρία θα
εφαρμόσουν και το ηλεκτρονικό φακέλωμα,
τον “ατομικό φάκελο μαθητή” που τόσο
καιρό μας λένε! Είναι και ένας τρόπος
να χτυπήσουν και τα δικαιώματα των
καθηγητών μας, να ελέγξουν ασφυχτικά
τους καθηγητές μας και να εφαρμόσουν
τις απολύσεις.
Και
τι θα γίνει όταν ανοίξουν τα σχολεία;
Και
όταν ανοίξουν τα σχολεία θα έχουμε να
αντιμετωπίσουμε τους χειρότερους
ταξικούς φραγμούς που έρχονται να
επιβάλλουν τα μέτρα Κεραμέως που έχουν
ανακοινωθεί (τραπεζα θεμάτων, βάση 10,
Εθνικό Απολυτήριο).
Να
αρνηθούμε τα μαθήματα τηλε-εκπαίδευσης!
Να απαιτήσουμε μείωση της ύλης! Δε θα
ανεχτούμε άλλη εντατικοποίηση, άλλη
εξόντωση!
Δεν
πρέπει να ανεχτούμε τη νέα προσπάθεια
του Υπουργείου να μας εξοντώσει με
πρόσχημα την πανδημία και να εφαρμόσει
ό,τι πιο μαύρο μέτρο επιδιώκει εδώ και
καιρό. Ακόμα και σε αυτές τις συνθήκες
να προετοιμάσουμε τους αγώνες που έχουμε
να δώσουμε!
Να
αντισταθούμε στους ασφυχτικούς ρυθμούς
που θέλουν να επιβάλλουν και να
διεκδικήσουμε μείωση της ύλης, που ήδη
την έχουν αυξήσει υπερβολικά, αλλά και
μη πραγματοποίηση προαγωγικών και
απολυτηρίων εξετάσεων που θα μας
εξοντώσουν! Να είμαστε σε ετοιμότητα,
να χτίσουμε μαθητικό κίνημα για να μην
περάσουν τα νέα μέτρα του Υπουργείου
και τα μέτρα Κεραμέως!
Απαιτούμε:
- Δωρεάν σε όλο το λαό όλο το απαραίτητο υλικό προστασίας – δωρεάν όλες οι απαραίτητες εξετάσεις και θεραπείες.
- Ανατροπή των μέτρων Κεραμέως!
- Δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση για όλους! Κάτω οι ταξικοί φραγοί!
- Μείωση της ύλης σε όλες τις βαθμίδες και καμία παράταση της σχολικής χρονιάς – ματαίωση προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων.
- Να σταματήσει η υποκριτική κουβέντα για την υποτιθέμενη «αναπλήρωση ύλης» - καμία αναπλήρωση ύλης δεν μπορεί να γίνει.
- Όχι στη νομιμοποίηση της λεγόμενης «τηλε-εκπαίδευσης»
- Οχι στη λεγόμενη “αξιολόγηση” και στον “ατομικό φάκελο” μαθητή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου